Циклова комісія з журналістики та аудіовізуального мистецтва – структурний навчально-методичний підрозділ Коледжу КиМУ, що проводить навчальну, виховну та методичну роботу за ОП «Журналістика» зі спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 Журналістика та ОП «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» зі спеціальності 021 Аудіовізуальне мистецтво та виробництво галузі знань 02 Культура та мистецтво за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр (фахова передвища освіта) (вступ з 2020 року) та освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст (вища освіта) (вступ до 2020 року).
До складу циклової комісії з журналістики та аудіовізуального мистецтва входять викладачі вищої категорії, кандидати філологічних наук, кандидати мистецтвознавства, заслужені діячі мистецтв, фахівці-практики.
Педагогічні працівники працюють над науково-методичною темою «Актуальні проблеми теорії та історії соціальних комунікацій: інформаційна сфера, аудіовізуальні мистецтва, театр», основною метою якої є пошук та впровадження новітніх сучасних методик підготовки фахових молодших бакалаврів з журналістики шляхом вивчення проблеми соціокультурного розвитку в соціально-інформаційній сфері та сфері аудіовізуальних мистецтв, сучасних тенденцій розвитку соціально-інформаційної сфери в Україні та світі, моделі співпраці ЗМІ та державних органів влади; дослідження розвитку українського кінематографа на сучасному етапі; з'ясування ролі держави у розвитку кіно і театрального мистецтва; аналізу досвіду української і європейської телережисури, їхнього впливу на формування національних традицій тощо.
Циклова комісія з журналістики та аудіовізуального мистецтва та виробництва є випусковою для ОП «Журналістика» та ОП «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» і забезпечує викладання таких освітніх компонентів:
Перелік компонент освітньо-професійної програми «Журналістика» за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр
Дисципліни циклу нормативної частини:
Дисципліни циклу вибіркової частини:
Перелік компонент освітньо-професійної програми «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр
Дисципліни циклу нормативної частини:
Дисципліни циклу вибіркової частини:
Навчально-методичне забезпечення включає робочі програми навчальних дисциплін, методичні матеріали з теоретичної, практичної і самостійної підготовки студентів, які оновлюються щорічно.
Освітній процес проводиться в спеціалізованих кабінетах і лабораторіях
Матеріально-технічне оснащення кабінету інформатики та інформаційних технологій, редакторської студії, навчальної мультимедійної аудиторії, навчально-виробничої телестудії, навчально-виробничої радіостудії, кабінету реклами, акторських майстерень, студії звукозапису з можливістю тонування звуку забезпечує можливість студентам оволодіти навичками журналістської та редакторської майстерності, навичками створення (виробництва) окремих компонентів та в цілому аудіовізуальних творів різних форм, жанрів та видів.
Матеріально-технічне оснащення спеціалізованих аудиторій забезпечує можливість виготовлення практично всіх видів аудіовізуальної продукції та мультиплікаційного контенту, інших практичних завдань ОП.
Усі навчальні приміщення обладнані відповідно до сучасних вимог. Студенти забезпечені індивідуальними робочими місцями.
Практичну підготовку забезпечує ННІ журналістики, кіно і телебачення, зокрема кафедра соціальних комунікацій, кафедра аудіовізуального мистецтва і виробництва (власні бази) та інші бази практики, з якими укладені угоди про співпрацю.
Головна мета роботи циклової комісії з журналістики та аудіовізуального мистецтва полягає у підвищенні успішності студентів та поліпшенні якості підготовки спеціалістів. Досягнення цієї мети здійснюється шляхом:
Циклова комісія займається розробкою та втіленням у життя заходів, спрямованих на поліпшення якості навчання, упровадження заходів для наукової організації освітнього процесу, ознайомлення з методами і прийомами роботи викладачів, розробку методики викладання окремих навчальних дисциплін, проведення теоретичних, практичних занять, готує рекомендації щодо ефективного використання навчального обладнання, наочних посібників, організації самостійної роботи студентів, надає індивідуальну допомогу викладачам щодо планування роботи, організації та проведенні відкритих занять, творчих студій, допомагає викладачам-початківцям оволодіти педагогічною майстерністю.
Науково-методична робота включає:
Інформація про гуртки та проблемні групи
Наукові гуртки
Діяльність журналістських предметних гуртків, наукових студій, проблемних груп передбачає:
Практична підготовка
Реалізація практичного складника підготовки майбутніх фахівців із журналістики або аудіовізуального мистецтва та виробництва планується у формі таких видів практики: ознайомчої, навчальної, переддипломної (молодший спеціаліст); навчально-ознайомчої, переддипломної (фаховий молодший бакалавр).
Бази практики:
Викладачі циклової комісії активно співпрацюють із кафедрою соціальних комунікацій та кафедрою аудіовізуального мистецтва та виробництва КиМУ, упроваджують інноваційні форми і методи навчання: проведення ділових ігор, дискусій, колоквіумів, конференцій, круглих столів, тренінгів, майстер-класів, систематично публікують статті у фахових виданнях, беруть активну участь у наукових конференціях міжнародного й всеукраїнського рівнів.
З метою обміну досвідом викладачами ЦК проводяться відкриті навчальні заняття з використанням новітніх технологій і методів, організовуються майстер-класи провідних фахівців – практиків.
Співпраця зі стейкхолдеами полягає у координації діяльності здобувачів фахової передвищої освіти, адміністрації та зацікавлених сторін, а також співробітників Відділу забезпечення якості освіти та інших структурних підрозділів для роботи, скерованої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців , позитивну динаміку зростання показників якості фахової передвищої освіти у Відокремленому структурному підрозділі ПЗВО "Київський мжнародний університет" - "Фаховий коледж Київського міжнародного університету".
Партнерські угоди
З метою налагодження та підтримання конструктивного співробітництва у сфері освітньої, науково-методичної та просвітницької діяльності, що стосується академічної мобільності учасників освітнього процесу, підвищення кваліфікації, стажування, зокрема, педагогічних працівників, циклова комісія з журналістики та АВМ активно співпрацює з провідними освітніми закладами.
Педагогічні працівники циклової комісії з журналістики та аудіовізуального мистецтва беруть активну участь у реалізації програми «Школа-КиМУ: партнери в освіті». Проводять заходи в межах профорієнтаційної роботи, організації спільної роботи з закладами загальної середньої освіти, спрямовані на залучення абітурієнтів до навчання.
Позааудиторна діяльність:
Предметні гуртки/Наукові студії/Проблемні групи
«Фактчек як тренд сучасних розслідувань» (В.А. Козак)
«Кінокадр» (керівник – проф. Дерюгін В.І., доц. Робочек В.І.)
Кіноклуб “Tractus” (керівник – доц. О.Ф. Самойлов)
Діяльність журналістських предметних гуртків, наукових студій, проблемних груп передбачає:
Реалізація практичного складника підготовки майбутніх фахівців із журналістики або аудіовізуального мистецтва та виробництва планується у формі таких видів практики: навчально-ознайомчої, навчальної та переддипломної. Основними базами практик для студентів Коледжу є такі організації:
Викладачі циклової комісії активно співпрацюють із кафедрою соціальних комунікацій та кафедрою аудіовізуального мистецтва та виробництва КиМУ, упроваджують інноваційні форми і методи навчання: проведення ділових ігор, дискусій, колоквіумів, конференцій, круглих столів, тренінгів, майстер-класів, систематично публікують статті у фахових виданнях, беруть активну участь у наукових конференціях міжнародного й всеукраїнського рівнів.
З метою обміну досвідом викладачами ЦК проводяться відкриті навчальні заняття з використанням новітніх технологій і методів, організовуються майстер-класи провідних фахівців –практиків.
Педагогічні працівники циклової комісії з журналістики та аудіовізуального мистецтва та виробництва беруть активну участь у реалізації програми «Школа-КиМУ: партнери в освіті». Проводять заходи в межах профорієнтаційної роботи, організації спільної роботи з закладами загальної середньої освіти, спрямовані на залучення абітурієнтів на навчання.