Циклова комісія з фармації

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ з ФАРМАЦІЇ

 

 

Циклова комісія з фармації - структурний навчально-методичний підрозділ, що проводить навчальну, виховну та методичну роботу за ОП «Фармація» зі спеціальності 226 Фармація, промислова фармація галузі знань 22 Охорона здоров'я за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр (фахова передвища освіта)(вступ з 2020 року) та освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст (вища освіта)(вступ до 2020 року).

До складу циклової комісії з фармації входять викладачі вищої педагогічної категорії, кандидати фармацевтичних наук, фармацевти-практики

  • Гетало О.В., спеціаліст вищої категорії, к.фарм.н., доцент;
  • Шостак Л.Г.,спеціаліст вищої категорії, к.фарм.н., доцент;
  • Гергель Є.М.,спеціаліст вищої категорії, к.фарм.н., доцент;
  • Цюкало Л.Є.,спеціаліст вищої категорії, к.х.н., доцент;
  • Гайдай Г.Л.,спеціаліст вищої категорії, к.б.н., доцент;
  • Гергель О.В.,спеціаліст вищої категорії, к.фарм.н., доцент;
  • Демецька О.В,к.б.н., доцент;
  • Бойко Ю.С. викладач;
  • Крива К.В. викладач;
  • Олефіренко А.О. викладач.

 

Головна мета роботи циклової комісії з фармації полягає забезпеченні підготовки фахівців в галузі фармації, яка досягається шляхом:

  • постійного перегляду змісту освітньої програми «Фармація» із залученням стейкхолдерів;
  • навчальної роботи, спрямованої на вдосконалення  змісту освіти, навчання та виховання студентів;
  • методичної роботи кожного викладача – члена комісії;
  • підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, вивчення  і розповсюдження передового  педагогічного  досвіду, застосування нових педагогічних технологій;
  • вдосконалення навчально-матеріальної бази та розробки методичних рекомендацій з використанням наочних посібників та технічних засобів;
  • активізації самостійної роботи студентів;
  • організації позааудиторної роботи студентів;
  • сприяння науковому зростанню як педагогічних працівників, так і студентів.

Науково-методична робота

це спеціально організована, цілеспрямована діяльність педагогічного колективу, яка є головним структурним елементом здійснення освітньої діяльності і пов’язана з підготовкою освітнього процесу, його забезпеченням і удосконаленням; яка активізує самоосвітній потенціал викладачів, спрямована на розвиток їх педагогічної компетентності, сприяє підвищенню кваліфікації.

Основною метою науково-методичної роботи коледжу є науково-методичний супровід й удосконалення освітнього процесу; створення умов розвитку професійно-педагогічних компетентностей викладачів.

  • організаційно-методичне забезпечення програм розвитку закладу;
  • вивчення, освоєння та практичне застосування інноваційних технологій навчання, модернізація освітнього процесу;
  • створення комплексно – методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • розробка та видання навчальних підручників, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
  • поглиблення педагогічних і методичних знань, науково-теоретичної підготовки з дисципліни, методики її викладання;
  • розвиток педагогічної компетентності та професійної майстерності викладачів, їх загальної культури, створення мотивації та умов для професійного вдосконалення;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
  • організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій, тощо;
  • забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики;
  • підготовка до атестації педагогічних працівників

Навчально-методичне забезпечення включає робочі програми навчальних дисциплін, методичні матеріали з теоретичної, практичної і самостійної підготовки студентів, які оновлюються щорічно.

Циклова комісія з фармації є випусковою для ОП «Фармація» і забезпечує викладання таких освітніх компонентів, а саме:

  • Ботаніка
  • Неорганічна хімія
  • Органічна хімія
  • Основи мікробіології
  • Аналітична хімія
  • Техніка лабораторних робіт
  • Фармацевтична хімія
  • Фармакогнозія
  • Фармакологія
  • Організація та економіка фармації
  • Основи охорони праці і основи охорони праці в галузі
  • Технологія ліків
  • Основи менеджменту та маркетингу у фармації
  • Основи поведінки споживача у фармації
  • Вирощування лікарських рослин

Навчально-методичне забезпечення включає робочі програми навчальних дисциплін, методичні матеріали з теоретичної, практичної і самостійної підготовки студентів, які оновлюються щорічно.


Освітній процес проводиться в спеціалізованих кабінетах і лабораторіях

 

Матеріально-технічне оснащення спеціалізованих кабінетів та лабораторій (навчальна аптека (навчальна аудиторія технології ліків, навчальна аудиторія організації та економіки фармації, навчальна аудиторія фармакогнозії і ботаніки), навчальна лабораторія безпеки життєдіяльності з основами охорони праці та першої долікарської допомоги), навчальна аудиторія фармакології та клінічної фармації, навчальна аудиторія біології та анатомії людини з основами фізіології, лабораторія хімії, навчальна аудиторія основ менеджменту і маркетингу у фармації, навчальна аудиторія гігієни з основами мікробіології та екології, навчальна аудиторія стандартизації лікарських засобів та належних практик у фармації,    навчальна аудиторія соціально-економічних дисциплін у фармації, навчальна аудиторія теоретичних основ хімії) забезпечує можливість студентам виготовлення практично всіх екстемпоральних лікарських форм, проведення всіх видів внутрішньоаптечного контролю якості лікарських засобів, проведення макро- і мікроскопічного, якісного, гістохімічного, товарознавчого аналізу ЛРС та інших практичних завдань ОП.

Циклова комісія здійснює розробку та втілення в життя заходів, спрямованих на поліпшення якості навчання, впровадження заходів щодо наукової організації освітнього процесу, ознайомлення з методами і прийомами роботи викладачів, розробку методики викладання окремих навчальних дисциплін, проведення теоретичних, практичних занять, готує рекомендації щодо ефективного використання навчального обладнання, наочних посібників, організації самостійної роботи студентів, надає індивідуальну допомогу викладачам в плануванні роботи, організації та проведенні відкритих занять, занять гуртків при навчальних лабораторіях та кабінетах, надає допомогу викладачам-початківцям в оволодінні педагогічною майстерністю.

Позааудиторна діяльність

 

Інформація про гуртки

  • СНГ «Юний еколог», керівник викл. Бойко Ю.С.
  • СНГ «Adonis vernalis», керівник доц. Гергель Є.М.
  • СНГ «Неорганічної хімії», керівник викл. Крива Е.В.
  • СНГ «Цікава ботаніка», керівник викл. Олефіренко А.О.
  • СНГ «Здоровий спосіб життя», керівник доц. Цюкало Л.Є.
  • СНГ «Знавці біології», керівник доц. Демецька О.В.

Діяльність фармацевтичних предметних гуртків, наукових студій, проблемних груп передбачає:

  • розвиток здібностей студентів до профілюючих предметів;
  • формування інтересу до обраної професії;
  • науково-дослідницька робота в рамках розширення та поглиблення знань з фармацевтичних дисциплін;
  • знайомство з науковими основами і досягненнями сучасної фармацевтичної практики тощо.

 

Практична підготовка

Практична підготовка здійснюється відповідно до «Положення про порядок проведення практичної підготовки студентів КиМУ». Навчальним планом передбачено: виробнича практика (пропедевтична, фармакогностична, технологічна), переддипломна практика. Практична підготовка здійснюється на відповідних базах практики, з якими укладено договори.

Бази практики:

  • ТОВ «АПТЕКАРЬ»
  • ТОВ «ВІТАЛЮКС»
  • ТОВ «Аптека Доброго дня»
  • КП «Бориспільська центральна аптека №24»
  • ТОВ «ВІТАМІН-1»
  • КП «Макарівська районна аптека №10» МРР

 

Партнерські угоди

З метою налагодження та підтримання конструктивного співробітництва у сфері освітньої, науково-методичної та просвітницької діяльності, що стосується академічної мобільності учасників освітнього процесу, підвищення кваліфікації, стажування, в т.ч. педагогічних працівників циклова комісія з фармації активно співпрацює з провідними освітніми закладами.

  • Київський міський фаховий медичний коледж
  • Фаховий коледж Житомирського медичного інституту
  • Львівський медичний фаховий коледж "Монада"
  • Шепетівський фаховий медичний коледж
  • Бердичівський медичний фаховий коледж
  • Лубенський медичний фаховий коледж
  • Прилуцький медичний коледж
Програма «Школа – КиМУ: партнери в освіті»

Педагогічні працівники циклової комісії з фармації беруть активну участь у реалізації програми «Школа-КиМУ: партнери в освіті». Проводять заходи в межах профорієнтаційної роботи, організації спільної роботи з закладами загальної середньої освіти, спрямовані на залучення абітурієнтів на навчання.

  • Всеукраїнська Універсіада 2021;
  • Дні відкритих дверей.
Останні новини
Читати всі новини
19 травня 2022

День вишиванки

Коледж
Київського Міжнародного
Університету